All Collections
Returns & Exchanges
What is the Return Policy?
What is the Return Policy?
Updated over a week ago

If you are not happy with any of our products for any reason, we will gladly issue an online gift card for the value of the item(s) (less shipping fees) for non-final sale items within 30 days of the product delivery date. Items must be in their original condition with tags attached to be eligible (with the exception of manufacturing defects).

Please note: We cannot accept a return (even within 30 days of receipt) in certain situations, including, but not limited to:

  • Products showing excessive wear and tear.

  • Items damaged by misuse, alterations, improper care, or accidents. Items listed as final sale at the time of purchase: Clearance Section items, and/or items which were purchased at a mark-down price of 40% or greater. Items purchased from a licensed Independent Distributor or from our retail store. (Contact the original seller if you need support.)

  • Gift cards and accessories such as stickers, water bottles, sunglasses, socks, tights/hosiery, etc. are not eligible unless defective.

  • Instances of abuse of the SweetLegs Return Policy.

  • The acceptance of a return is determined at the sole discretion of SweetLegs.

***************************************************************

Si vous n'êtes pas satisfait de l'un de nos produits pour quelque raison que ce soit, nous serons heureux d'émettre une carte-cadeau en ligne de la valeur du ou des articles (moins les frais d'expédition) pour les articles non vendus en vente finale dans les 30 jours suivant la date de livraison du produit. . Les articles doivent être dans leur état d'origine avec des étiquettes attachées pour être éligibles (à l'exception des défauts de fabrication).

Veuillez noter : Nous ne pouvons pas accepter un retour (même dans les 30 jours suivant la réception) dans certaines situations, notamment :

  • Produits présentant une usure excessive.

  • Articles endommagés par une mauvaise utilisation, des modifications, des soins inappropriés ou des accidents. Articles répertoriés comme vente finale au moment de l'achat : articles de la section liquidation et/ou articles achetés à un prix réduit de 40 % ou plus. Articles achetés auprès d'un distributeur indépendant agréé ou dans notre magasin de détail. (Contactez le vendeur d'origine si vous avez besoin d'aide.)

  • Les cartes-cadeaux et les accessoires tels que les autocollants, les bouteilles d'eau, les lunettes de soleil, les bas, les collants, etc. ne sont pas éligibles, sauf s'ils sont défectueux.

  • Cas d'abus de la politique de retour de SweetLegs.

  • L'acceptation d'un retour est déterminée à la seule discrétion de SweetLegs.

Did this answer your question?